söndag 29 januari 2012

Om att redovisa träningen vecka 4

Här kommer det då, träningsredovisningen

Måndag: Sh´bam och CX works - dubbel igen!
Tisdag: En timmes promenad
Onsdag: Vila.
Torsdag:  Badhuset med lite plask och en timmes promenad.
Fredag: En timmes promenad.
Lördag: Löpning 5 km.
Söndag: En timmes promenad.

Även denna vecka klarade jag mitt träningsmål. Känner mig nöjd, även om det kunde ha varit bättre. Det blev mycket promenader - men det är inte fy skam det heller. 

Jag förstår om det inte är så intressant att läsa om hur mycket jag har rört på fläsket varje vecka, men jag vill skriva det för min egen skull. För att inte behöva gå ut offentligt men ett misslyckande liksom. En sporre. Så ni får helt enkelt stå ut med ett sånt här inlägg varje söndag framöver. 


1 kommentar:

  1. Jag tycker att det är jättekul att följa dina träningsprestationer under v!De motiverar mig själv då jag oxå kämpar med att få ihop tiden till träning!!:)
    Du är duktig!!
    Kram Elin

    SvaraRadera