måndag 9 januari 2012

Om att köra hårt.

Nu är jag nyss hemkommen från gym-passet som jag nämnde förut. Syster körde hårt med mig och nu är jag alldeles trött och mör i kroppen.  Vi körde igenom hela kroppen ordentligt.


Det ska bli så skönt att komma i gång igen, jag har längtat. Visst jag har tränat lite under hösten, men inte på riktigt. Efter graviditet och 7 månader med amning känns min kropp som en urvriden disktrasa - jo det känns så - så lite muskler så att man blir lite mer tight kommer inte att skada alls. Ok, kroppen kommer aldrig mer bli som den var innan graviditeten, och det förväntar jag mig inte heller, men som sagt en och annan muskel kommer sitta på sin plats! 


I morgon bär det av till Karlstad för lite shopping. Det ska letas inredning, wohoo! Här skall fixas pojkrum! 
Om jag tar mig upp ur sängen i morgon vill säga. Nu duschen! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar