måndag 27 februari 2012

Om att må bra.

Hemma efter ett skönt pass på gymmet, med efterföljande CX Works - härligt! Jag blir glad och känner mig stark av att träna.
 Jag mår bättre och får mer energi till annat. 

I morgon ska jag och lille E ta oss en tur till Karlstad för att besöka min kära vän Jenny - det ska bli trevligt. Det är det alltid. Att Jenny varje gång vi kommer, bjuder oss på god mat gör inte saken sämre, och det tackar vi för! 

Vi ska dessutom försöka att springa in på IKEA en sväng. Handla saker att barnsäkra hemmet med. Det börjar bli dags nu då Lille E utvecklas i en rasande takt. 


I dag har det snöat som bara busen här, och man kan fråga sig vart den stundande våren tog vägen? Vi får njuta av att ha fina vårblommor i krukorna så länge. Våren kommer, tids nog. 

Det har varit en fin måndag och det kommer bli en fin tisdag! 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar