fredag 11 november 2011

Spinna, spann, spunnit!

Spunnit, heter det så? Ja, jag har i alla fall varit på mitt första Spinning-pass på mycket länge. Det var jätteroligt och jobbigt, och vi hade världens bästa instruktör. Instruktör och musik är otroligt viktigt för att jag ska tycka att ett pass är bra, och i dag var det i topp! 

Stolt som en tupp är jag också, då den bästaste instruktören är min kära syster! Så roligt att jag äntligen fick till att gå på ett av dina pass. Du är verkligen jätteduktig och jag beundrar dig så

Bästa Amandan i Världen.


1 kommentar:

  1. Åh vad du är underbaar! :) Tack, jag blir så glad av dina kommentarer men framförallt för att du kom o var med! Du är grym, småbarnsmorsan kör järnet och går på ett tufft spinningpass och kör lika hårt som alla andra! Jag beundrar DIG!! <3 PUSS!

    SvaraRadera