måndag 7 november 2011

Måndag.

Då var det måndag igen. Det är otroligt vad fort veckorna passerar. Vi har haft en mysig helg med julmarknad, hemma-mys, god mat  och för mig - jobb. Gjorde mitt andra arbetspass sedan Lille E föddes och det kändes riktigt bra. Skönt att få komma till jobbet och bara vara Johanna igen, för en stund vill säga. Jag skulle inte villa börja jobba fullt redan nu, men ett extra pass då och då är helt ok. 

I dag har vi inget planerat för dagen. Skönt. Ska försöka att vara ute lite, röja i trädgården. Pyssla inne, jag håller på att göra en tavla till Eskils rum - ni får se när det är klart. 

Vi har äntligen fått upp något på väggarna i vårt kommande sovrum också. Fina bilder, jag blir alldeles lycklig när jag ser dem.

Sovrumsväggen.

Men först en kopp kaffe till. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar