söndag 25 december 2011

Om att ha firat jul.

Nu var det över - julen alltså. Det har varit ett par intensiva dagar på många sätt. 
Jag är otroligt tacksam över vilken fin familj vi tillhör -Jag, Jörgen och lilla Eskil, och vilka underbara människor vi har runt omkring oss. All kärlek till er! 

Vill sända ett stort tack för alla underbara klappar vi fått också - vi hade tydligen varit väldigt snälla i år. Eskil hade som väntat varit allra mest snäll (men han har ju inte levt så länge heller!). 





Nu är det juldagen och jag ska snart åka in och mysa med mina vänner. I dag skall jag ta min ett glas vin. Det första glaset på 15 månader - nästan lite pirrigt! 




Vill önska alla läsare en god fortsättning. Och skulle jag få önska mig en liten klapp till - då vore det att ni som läser skulle lämna en liten kommentar. Jag ser ju att jag har många läsare - men vilka är ni egentligen? Jag är ju sjukt nyfiken! 

*önskar, önskar*





6 kommentarer:

  1. God jul o god fortsättning! Så kul att du bloggar så man kan hålla koll på dig o lilla E. :) Kram från Sara, Jörgen o Edwin.

    SvaraRadera
  2. God fortsättning!
    Jag följer dig på bloggen!Så roligt att höra om Eskil och se tips på din underbara inredning!
    Kram Elin

    SvaraRadera
  3. God fortsättning! Jag läser å läser å läser... Många kramar från Frida, Daniel å lilla Lukas

    SvaraRadera
  4. Jag vill också önska god fortsättning. Är så trevligt att läsa din blogg!

    SvaraRadera
  5. Hej! Jag och Hannah har koll på dig och Eskil. Spännande läsning :) Kram och gott nytt år!

    SvaraRadera
  6. JAg har stenkoll på er alla 3, din är 1 av 2 bloggar som jag följer regelbundet :D
    Kram från Jenny i Karlstad

    SvaraRadera