onsdag 29 juni 2011

Onsdag 29 juni

I dag var vi på BVC för kontroll igen. Eskil går stadigt upp och nu väger han 3695 g och är 53,5 cm lång. Han följer sin kurva och vi är nöjda!

Lite motion har jag fått även idag. Tog en PW i morse på 4,5 km, svettigt men skönt i värmen! Tänkte snart börja med lite styrketräning i tillägg till promenaderna, men kommer att börja försiktigt...

I kväll har vi haft Familjen här på grillkväll så nu är båda mamma och Eskil så trötta så trötta. Hoppas på en natt med endast tre nattmål och sömn mellan målen... Men man ska väl inte hoppas på för mycket. Får jag fyra timmar totalt är jag nöjd!


Natti natti!

2 kommentarer:

  1. Hej, jag måste bara få fråga. brukar du blogga och lägga upp bilder från din iphone? Vilket program använder du då isf?

    Jag har fortfarande inte klurat ut hur jag ska kunna lägga upp bilder på bloggen om jag ska blogga från min iphone, det funkar inte för mig :(

    Tacksam för svar =)

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Ja jag använder mest min iphone när jag bloggar och då använder jag appen BlogPress - jätte enkel och lätt att förstå.

    Vassego! =)

    SvaraRadera