torsdag 23 juni 2011

Nystart.

Efter midsommar skall jag ta tag i mitt liv igen. Jag har efter förlossningen tillåtit mig själv att förstätta njuta av fika  och godsaker med tanke på alla besök, men efter midsommar blir det skärpning igen. Då skal jag tillbaka till min forna form!

Jag hade turen att inte gå upp så mycket under min graviditet, och har inga gravidkilon att gå ned kvar - men musklerna är som bortblåsta. På lördag är lillkillen EN MÅNAD (!?) och då borde det vara fritt fram att så smått börja träna igen. Jag kommer att börja lugnt för att sedan öka med tiden, kroppen är ju inte riktigt likt sig längre.

Jag ser verkligen fram emot att börja träna igen. Det var något av det jobbigaste under den senare delen av graviditeten, att inte kunna träna då jag är van det. Jag börjar nog med att träna hemma, så kanske det blir något pass och kanske till och med fotboll senare i höst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar