lördag 9 april 2011

Så trött så trött...

Efter en slitsam dag på jobbet är jag nu så trött, så trött.
Vi började dagen med att skicka hem personal pga kräkning och sedan fick vi inte in någon i stället för henne. Det innebar 4 personal på 20 patienter och en hel del spring!

Jobbigast är det dåliga samvetet gentemot "min" undersköterska som man vet sliter alldeles själv på golvet, men man kan ju inte dela sig. Bådas jobb måste ju göras...

Arbetsdagen gick dock snabbt och nu ska jag äntligen lägga mig - jag vet, tidigt för att vara lördag, men man blir trött när man inte sover på nätterna :-)

Nu ska jag njuta av månadens bok som kom med posten - Den lättskötta köksträdgården av Clare Mattews och drömma.




God natt folket och bra jobbat i dag kära arbetskamrater! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar