söndag 25 mars 2012

Om att fixa & dona.

I dag har jag trots det fina vädret varit mest inomhus. Jag har fixat och donat lite i köket - tycker att det är så roligt att komma lite i ordning i alla fall. Men visst, jag hann med att pyssla lite i trädgården, fika och ta en långpromenad också. 

Har tyvärr ingen bild från köket ännu, men håll ut - det kommer tids nog. I morgon tror jag att jag ska fixa mest utomhus, det skulle bli lika fint väder både måndag och tisdag - underbart! 
Tisdag åker vi till Karlstad för att köpa material till en arbetsbänk och lite saker att barnsäkra hemmet med. Det behövs verkligen nu. Lille E far som ett yr väder över golven och plockar, klättrar och öppnar allt han kommer åt. Söta då. 


Årets påskris inomhus. Visst är det fint med färgad ull istället för fjädrar..? 



1 kommentar:

  1. Väldigt tjusigt, har nog aldrig tidigare sett ngn som använder ull, rolig idé.

    Kram

    SvaraRadera