torsdag 6 oktober 2011

En ny hatt!

Lille E´s mormor & morfar har nyligen kommit hem från en liten tripp till Tossa del mar. I går var de här med lite semesterpresenter. 


Lille E fick en ny hatt, en fin mobil (som inte är med på bilden) och en jättefin Moltas hund. Även mamma & pappa fick lite gåvor i form av en tröja, en scarf, ett par fina örhängen och godis. 


Jag och min syster har sedan vi varit små alltid fått presenter så snart mamma eller pappa åkt i väg utan oss. Trevligt och jättesnällt. Det känns lite som att man själv också varit bortrest en tur. Nu börjar jag så sakteliga närma mig 30 och presenterna fortsätter att köpas på deras turer, när blir man egentligen stor? Tack snälla mamma & pappa, ni är så söta! Jag gillar att fortfarande få vara liten i bland! 

2 kommentarer:

  1. ESKIL ÄR SÅÅ COOOOL!! :)

    SvaraRadera
  2. Ja, med ny Metallica-tischa och hatt! Svårt att matcha! =)

    SvaraRadera