söndag 27 mars 2011

Välkomna!

Välkomna till mitt nya kryp in!
I går bestämde jag mig för att flytta då Wordpress var lite för avancerat för mig och min datakunskap. Här på Blogger känns det bättre och nivån för kunskapen ligger något lägre.

I går var vi i Karlstad - men någon barnmässa blev det inte. Kön var alldeles för lång och eftersom Färjestad spelade semifinal (vilken tydligen inte går att missa!) på eftermiddagen så hann vi inte gå in. I stället så jäktade vi omkring på andra barnaffärer i Karlstad, och på Barnenshus fann vi den - Barnvagnen från himmelen!

Fin, mjuk, stor med fasta hjul så att vi kan köra på grusvägarna här omkring, bra dämpning, stabil och dessutom till mässpris trots att vi inte var på mässan!

Ett riktigt klipp då den var nedsatt med tretusen (!) kronor endast över helgen! Och Tack igen till Pappa och mamma som fiskade fram plånboken just innan vi skulle betala. Vilken fantastiskt fin present! Tack.

Om två veckor beräknas den att komma och då får vi antagligen ge oss ut på en provtur.


Nu ska jag plantera om några av mina fina småplantor som vuxit upp och nu behöver större "skor". Hoppas att de klarar sig och växer upp och blir stora och friska. Snart är det dags för nästa sådd också, och jag glädjer mig! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar