torsdag 12 april 2012

Om att vara på rätt väg.

Fortfarande krasslig men på bättringsvägen. I dag har jag varit och klippt mig, äntligen! Det var verkligen välbehövligt. Det blir inte att man unnar sig ett besök hos frissan var sjätte-åttonde vecka längre. 

Efter besöket på Noiz gick jag, Eskil och mamma och lunchade på Kusin Cuisine - nya stället i stan. Det var jätte gott och huuur fint är inte stället?! Tacka vet jag att Arvika är en liten stad, men det finns två av Sveriges absolut finast inredda uteställen/restauranger här. Kusin & Bryggan.

Annars hade jag tänk att vara ute och greja lite i trädgården i dag, men inte ett spad-tag blev det. Kanske får till det i morgon...

Nej, nu väntar en lång dusch och sedan sängen. Lille E är väldigt morgonpigg så det är bäst att lägga sig i tid. I morse gick vi upp 20 i sex. 

Kompisar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar